Preloader
Winkelwagen
Checkout Secure

Klantenservice

+31 6 52 21 25 75

Ma-Vr 09.00-18.00u

Verzending & Levering

Levering van artikelen die zijn besteld in onze webwinkel is alleen mogelijk binnen Nederland en België.

Levering

Afhankelijk van de grootte van de bestelling leveren wij goederen met pakketdienst of per bezorgdienst.

Pakketdienst

Kleine pakketten verzenden wij met DHL, GLS, DPD of UPS. Zodra de levering verzonden wordt, ontvang je een verzendbevestiging met volgnummer. Grotere pakketten, zoals speeltoestellen speelhuisjes, speelelementen en schommels worden met een vervoerder geleverd. De levering vindt plaats na het maken van een telefonische of digitale afspraak. In het algemeen vindt de levering plaats met een palletwagen. Bij uitzondering komt het voor dat er handmatig wordt gelost. Wij vragen je nadrukkelijk om hierbij te helpen.

Bezorgdienst

Bij artikelen die met een bezorgdienst geleverd worden vindt de levering plaats nadat je een telefonische afspraak hebt gemaakt met de leverdienst. Daarom is het van belang dat je een correct telefoonnummer doorgeeft.

Afhalen

Het afhalen van gekochte artikelen is om organisatorische redenen niet mogelijk. Leveringen vinden altijd plaats tot aan de trottoirrand.

Informatie over levertijden vind je op de desbetreffende artikelpagina onder de prijs. Deze tijden variëren afhankelijk van de grootte van een artikel. In principe geldt bij afname van meerdere artikelen altijd de langst aangegeven levertijd.

Veelgestelde vragen

Wanneer komt mijn bestelling?

We verwerken je bestelling na ontvangst van de betaalbevestiging. Vervolgens wordt je bestelling geproduceerd, samengesteld en verpakt in één van onze distributie centra. Zodra de bestelling verzendklaar krijg je hier bericht over per mail of neemt onze transporteur contact met je op voor het maken van een bezorgafspraak.

Let op: het is mogelijk dat de transporteur met een anoniem nummer belt.

Wat te verwachten bij een montage service?

We verwerken je bestelling na ontvangst van de betaalbevestiging. Vervolgens wordt je bestelling geproduceerd in een van onze distributie centra. Wanneer je montageservice hebt besteld neemt het montageteam contact met je op voor het maken van een afspraak voor de montage. Het is mogelijk dat het montageteam je complete bestelling meebrengt (soms al deels gemonteerd) op de afgesproken dag van montage. Hoe snel dit kan hangt af van de capaciteit van het montageteam en jouw eigen agenda. 

Klik op 'Montage' voor meer informatie!

Bestelling incompleet afgeleverd?

We streven er naar om je bestelling in één keer te laten afleveren. In sommige gevallen komen de artikelen echter uit verschillende distributie centra en wordt de bestelling verdeeld over twee leveringen. Dit heeft geen gevolgen voor de kosten van de levering van jouw bestelling. Controleer de levering aan de hand van de meegeleverde pakbon.

Kan ik zelf een dag en tijdstip kiezen voor de levering?

De bezorging vindt plaats op werkdagen tussen 8.00 en 18.00 uur. In het algemeen kan een levertijdstip met een transporteur worden overeengekomen voor een specifieke dag en dagdeel.

Waarom is mijn bestelling vertraagd?

Onze lokale fulfillment centers en onze transporteurs doen er alles aan om de overeengekomen levertijden na te komen. In sommige hele drukke periodes in het voorjaar in combinatie met nationale feestdagen kan echter zowel de productie- en ook de levertijd met enkele dagen uitlopen.

Wat bij de bezorging te verwachten?

Onze producten worden plat verpakt geleverd als een groot pakket. Het pakket is zwaar en wordt vaak gelost met een pompwagen / heftruck. Het afleveradres moet daarom goed bereikbaar zijn voor een bus/vrachtwagen. Zorg dat je op de dag van levering, tijdens het afgesproken tijdvak aanwezig bent om te tekenen voor ontvangst van de levering. De bestelling wordt gelost naast de vrachtwagen op de stoep. Bij hoge uitzondering kan het nodig zijn om met de hand te lossen, de chauffeur kan daarbij om je hulp vragen.

Waar bezorgen jullie?

Wij leveren in Nederland en België en werken daarvoor samen met lokale distributeurs. Deze lokale fulfillment centers hebben onze artikelen op voorraad en combineren die met het het juiste pakket. Voor sommige regio's, postcode gebieden en eilanden geldt een langere levertijd en mogelijk extra kosten.

Transportschade, manco of onregelmatigheden

Wanneer je bij de aanlevering (transport)schade constateert dien je dit direct op de vrachtbrief te laten aantekenen. Controleer uiterlijk 7 dagen na levering de bestelling op volledigheid en samenstelling aan de hand van de pakbon en de handleiding. Klopt er iets niet, laat het ons z.s.m weten per e-mail: info@jouwspeeltuin.nl o.v.v. het ordernummer.

Heeft u nog vragen over de bezorging? Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice.

Wat onze klanten zeggen

Toegevoegd aan winkelwagen

10% korting

Maak gebruik van 10% korting op alle speeltoestellen en schommels van Outdoor Island

SHOP NU

OF

Coupon code toevoegen JOUW-EINDEJAARSACTIE Checkout

Ontvang 10% Korting

Op alle speeltoestellen en schommels van Outdoor Island

✔️ Snelle Levering ✔️ Gratis Verzending ✔️ 1 Jaar Garantie ✔️ Deskundig Advies Gratis verzending bij bestellingen van €50,- of meer Je komt in aanmerking voor gratis verzending Besteed $ x voor gratis verzending Je hebt gratis verzending Gratis verzending bij een besteding van $x ✔️ GRATIS VERZENDING You Have Achieved Free Shipping Gratis verzending bij een besteding van €50,- of meer Je komt in aanmerking voor gratis verzending!